WROCŁAWSKIE PROMOCJE TWÓRCZOŚCI MŁODYCH pod patronatem akcji "Cały Wrocław czyta dzieciom"

4 kwietnia 2008

JA I MOJE MARZENIA

Patryk Fałat

Mój świat jest mały,
ale wspaniały.
Przeżyłem niewiele
za to z lekkim power’em.
Mam jednak większe plany
żywcem jak z reklamy.
Marzę o ciągłych podróżach
po górskich podnóżach.
Widzę odległe kraje
i siebie na zimniej skale.
Przechadzam się też pod palmami
i żywię się bananami.
Jest dobrze, jest miło,
lecz wszystko już mi się opatrzyło.
Teraz chciałbym być stylistą,
potem zapewne będę jeszcze dentystą.
Po drodze wpadnę do straży,
by strażakiem być
i pożary gasić w mig.
To też już mi się znudziło,
chyba jednak coś mi się pomyliło.
Teraz muszę wrócić na ziemię
i wziąć na siebie to szkolne brzemię.
O! Właśnie! Mama woła:
„Do szkoły już pora!
Czas wstawać, koniec spania
i nocnego leniuchowania”.
Pamiętaj! Wszystko jest do zrealizowania.
Wszystko się może zdarzyć,
więc warto czasem pomarzyć.

Brak komentarzy: